Chat with us, powered by LiveChat
Expo Houten

Smartwash-manager biedt carwash-ondernemers inzicht op afstand

Op de Tankstation Vakbeurs in Expo Houten presenteert EenzetCarwash de Smartwash by Istobal. Met dit platform, bestaande uit drie componenten, kan snel en effectief een efficiencyslag gemaakt worden op het gebied van bedrijfsvoering. Het systeem is voorzien van functionaliteiten voor oliemaatschappijen, carwash-ondernemers en fleet-owners. Zo vereenvoudigt de Smartwash-manager de bedrijfsvoering van carwash-ondernemers.

De Smartwash-manager is de opvolger van het IWManagementsysteem. Momenteel zijn ruim honderd wasinstallaties aan dat managementsysteem gekoppeld. Dit platform van EenzetCarwash maakt het mogelijk om online een wasinstallatie op afstand te beheren en monitoren. Deze innovatie zorgt ervoor dat de up-time van de installaties vergroot wordt, omdat er direct op ongewenste situaties ingespeeld kan worden. Een storing kan bijvoorbeeld direct en vanaf afstand opgelost worden.

Een ander voordeel van het IWManagementsysteem is dat het systeem is uit te breiden met een intercom. Deze wordt bij de betaalunit geplaatst en is bedoeld om bezoekers van onbemande wasgelegenheden op afstand te helpen. Bij vragen of problemen kan de klant via de intercom in contact komen met een medewerker van de helpdesk. De Smartwash-manager is zoals gezegd de opvolger van de IWManagementsysteem en biedt veel meer mogelijkheden dan het oudere systeem.

Inzicht chemie-vooraad

Zo kunnen met het nieuwe systeem storingen beter uitgelezen worden, gaat het doorvoeren van aanpassingen sneller en is preventief onderhoud eenvoudiger uitvoerbaar. Een groot voordeel is dat er geen personeel ter plaatse hoeft te zijn om deze wijzigingen of acties toe te passen. Het softwarepakket maakt hulp vanaf afstand mogelijk. Verder wordt elke wassing geregistreerd en gekoppeld aan datum en tijd. De Smartwash-manager zorgt ervoor dat wasinstallaties op afstand aangestuurd kunnen worden. Bepaalde componenten kunnen aan- of uitgezet worden bij storingen.

Het monitoren van het water-, stroom- en chemieverbruik kan met de Smartwash-manager. De chemie-voorraad kan real-time worden bijgehouden. Op de stand van EenzetCarwash staan grote presentatieschermen opgesteld waarin de werking van het systeem gedemonstreerd wordt. De Tankstation Vakbeurs vindt op 6 en 7 november plaats.

Win kaarten Grandstand/Gold Formule 1

Tijdens de Tankstation Vakbeurs maken bezoekers op de stand van EenzetCarwash kans op twee Grandstand/Gold Formule 1 toegangskaarten waarbij de winnaars gedurende drie dagen het volledige Grand Prix weekend op Zandvoort 2020 kunnen beleven.

Om kans te maken op deze prijs, kunnen bezoekers hun Tankstation Vakbeurs badge op de EenzetCarwash stand laten scannen in de Smartwash by Istobal betaalzuil. Na de beurs zal door notaris H. Castrop de verloting plaatsvinden onder alle op de stand geregistreerde badges en zullen de winnaars van de prijzen bekendgemaakt worden. Het team van EenzetCarwash is op 6 en 7 november aanwezig op de Tankstation Vakbeurs 2019 en dit bedrijf is te vinden op stand T.101.

Meer nieuws

Kuster Energy in Groenlo winnaar van Tankstation Challenge

De winnaar van de tweede editie van de Tankstation Challenge is het nieuwe Multi Fuel Service Station van Kuster Energy in Groenlo. Tijdens de netwerkborrel op de eerste dag van de Tankstation Vakbeurs kreeg het Achterhoekse familiebedrijf de prijs uitgereikt. Het tankstation van Bie Olthof uit Nijverdal ging er met de zilveren medaille vandoor. De… Lees verder ›

Fotoreportage: Tankstation Vakbeurs 2019

Kijk terug op de vijfde editie van de Tankstation Vakbeurs. Twee dagen lang stond Expo Houten volledig in het teken van (alternatieve) brandstoffen, carwash en convenience. Op de eerste dag stond het Nationaal Tankstation Congres op het programma en de uitreiking van de Tankstation Challenge. Meer dan honderd exposanten presenteren hun innovaties, diensten en oplossingen… Lees verder ›

Merken kiezen persoonlijke aanpak om afvalscheiding aantrekkelijker te maken

Naarmate de concurrentie om aandacht van de consument toeneemt en meer aankoopbeslissingen worden gebaseerd op de milieukenmerken van een product of dienst, is het, om echt op te vallen, belangrijker dan ooit om duurzame productinnovatie te combineren met creatieve communicatie. Bij Glasdon ontwerpen we onze producten door gebruik te maken van gerecyclede en recyclebare materialen…. Lees verder ›