10 & 11 november 2021, Expo Houten

Dé AdBlue specialist

FullTank heeft in Nederland een eigen productie faciliteit voor AdBlue®. Met een geschat marktaandeel van 6% en een verkoop van ruim 20.000.000 liter AdBlue® per jaar heeft FullTank als VDA gecertificeerd bedrijf, de gehele keten van productie tot gebruiker tiptop op orde.

FullTank distribueert AdBlue® binnen 24 uur op iedere locatie in Nederland en België tegen de laagste milieubelasting met alle daarbij behorende equipment. De AdBlue® wordt geleverd op de manier die de klant wenst, van bulkleveringen met eigen tankwagens tot cans met private label. FullTank denkt graag met klanten mee over het leveren van gewaarborgde kwaliteit, continuïteit en herkenbaarheid.

Emissieloos opwekken van stroom

Omdat FullTank als energieleverancier ook emissieloos stroom willen leveren heeft FullTank een Hydrozine Aggregaat van Dens gekocht. Een aggregaat die de hydrozine (mierenzuur) omzet in waterstof om elektriciteit op te wekken. Hydrozine is een veilige nieuwe brandstof die duurzaam geproduceerd kan worden uit groene stroom.
Hydrozine is een vloeibare waterstofdrager die goed is op te slaan en te transporteren in standaard RVS of kunststof verpakkingseenheden. Het gebruik lijkt veel op dat van de conventionele brandstof diesel. Hierdoor past het goed binnen de bestaande infrastructuur die FullTank al heeft staan. FullTank heeft een hydrozine tankwagen ontwikkeld en is daarom dé leverancier van hydrozine en kan als supply chain specialist optreden.

Meer nieuws

Prontophot laat textielwasmachine zien op de beursvloer

Voor het eerst staat Prontophot met een echte Revolution Laundry textielwasserette op de beursvloer. Kijk, voel en beleef op de stand (T.105) wat dit textielwasmachineconcept je kan opleveren. De machine is al te vinden op meer dan 250 plaatsen in Nederland en nog eens zo’n 4750 in Europa.  

WashTec presenteert schuim, schuimlans en digitaal platform

De nieuwe powerfoam-lans met bijbehorende chemie van WashTec zijn tijdens de Tankstation & Carwash Vakbeurs uit te proberen. De fabrikant staat tijdens de beurs bovendien live in verbinding met de eigen showroom in het Duitse Augsburg, daarmee demonstreren ze de digitale mogelijkheden van het platform Mywashtec.com. De digitalisering in de autowasbranche neemt voortdurend toe. Operators… Lees verder ›

EG kiest voor Walnut

Om de favoriete locatie voor tanken en wassen te worden, wil EG inzetten op meer gemak voor de klant. Dat gemak zit onder meer in abonnementswassen. om dat te doen heeft EG gekozen voor de samenwerking met Walnut Loyalty. Bij het Texaco-station in Rotterdam is EG gestart met de verkoop van wasabonnementen.